Mitt största problem

Något som jag har riktigt svårt för, mitt största problem skulle jag vilja kalla det, är att jag inte vill spendera den största delen av mitt liv på något jag egentligen inte vill göra. Men vi har ju måsten här i livet, för att kunna leva så måste man göra vissa saker.
Jag försöker komma på vad jag skulle kunna göra som skulle göra mig lycklig, men det är tomt. Jag har ingen aning om vad jag vill.
Allt jag vill är att känna mig fri, vara ute i naturen, ha ett inre lugn och vara lycklig. Jag vill inte sitta inne i ett rum och låtsas som att jag gör något viktigt i 8 timmar om dagen. Jag vill ha mer tid till andra saker. 
 
Måndag till fredag jobb passar inte mig. Jag vill hitta något annat sätt att jobba på, men frågan är bara vad som kan vara rätt sätt för mig..

Kommentera här: