Dag 6

Jag har skrivit inlägg varje dag som har försvunnit och jag då inte har orkar skriva om. Men det är alltså dag 6 och jag har än sp länge fullföljt min tapas.  Meditation varje dag, promenader men lite sämre med yogan och löpningen tyvärr. 
Men samtidigt så är jag inte besviken på mig själv för det, jag är stolt över mig själv för qtt jag mediterar varje dag och för att jag tar mig den hör tiden till mig själv.

Jag ska göra slut med min pojkvän men det är fruktansvärt svårt, jag vet helt enkelt inte hur. Jag vet inte hur jag ska kunna vara utan honom men samtidigt har jag insett att jag inte kan vara med honom. Jag älskar inte honom, jag tycker att han är en dålig människa med dåliga värderingar, och jag vill inte vara tillsammans med en person som är som han är.
Det är en stor sorg för mig, den killen jag blev kär i finns inte. Jag blundade för alla hans fel och såg bara en perfekt kille för mig, med några problem i livet bara. Varför tror man att man kan hjälpa någon igenom dens problem? Varför trodde jag att han var världens finast kille och hur kunde jag se en framtid med honom?

Jag tänker att jag måste ersätta honom med någon annan kille, men det känns som helt fel sätt för mig själv.

Kommentera här: