Skulle publicerats igår

Jag har ett stor stort problem, jag är sockerberoende. Inte bara lite, utan jag har tappat kontrollen totalt.
Jag vet att det inte är hälsosamt, men det är svårt att kontrollera i en sådan situation som jag befinner mig i. 

Någon annan här som har samma problem? När jag börjat äta så finns det inget stopp, bokstavligt talat. Jag äter tills magen säger stopp och försöker spy ut maten. 

Jag har fått sparken TRE gånger, fattar ni eller? 
Haha, så sjukt är det. Jag är inte så svår att komma överens med så länge man följer reglerna. Jag klarar inte av när folk försöker trampa på mig som att jag är deras lilla slav. Men hur som helst, det har ju löst sig varje gång, och nu har jag ett jobb som jag skulle bli väldigt ledsen om jag blev av med, det är såå bra.

Så, det är också dags att komma igång med mina ordentliga matrutiner, för jag måste ha det så om jag ska kunna ha någon kontroll. 

Och bloggen hjälper mig hålla ordning på mig själv, så nu börjar jag blogga ordentligt. 

Måndag imorgon, ny vecka, det är mars, våren börjar närma sig, SOLEN närmar sig, can't wait.

Imorgon ska jag åka och handla ordentligt för min nya livsstil, och nu är det på riktigt!

Kommentera här: