Hetsätningsattacker

Två stycken såna har jag fått idag, hetsätningsattacker alltså. 
Det är så sjukt för det är alldeles nyss jag har insett att jag faktiskt lider av bulimi. 
Första attacken hanterade jag helt okej, jag accepterade att jag fick attacken och spydde inte upp maten även fast jag ville. Men nyss fick jag attack nummer 2 och jag klarade inte av tanken på att jag gjorde det ännu en gång, SAMMA dag. 
Jag kunde inte låta bli, så jag försökte spy upp det jag åt, tyvärr var det svårt att få upp allt och jag känner mig ännu inte helt tom.
 
Så imorgon är det en ny dag, nya tag. 
Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt, det får mig att kunna kontrollera mina tankar bättre.
 
Jag vill straffa mig själv med en lång joggingrunda imorgon, men jag vet att det också är bulimin som gör att jag vill straffa mig själv. Detta är så fruktansvärt svårt.
 
Överallt där man kan läsa om detta så står det att det nästan är omöjligt att ta sig ut bulimi själv, men jag tänker försöka.

Kommentera här: