Bästa beslutet ever

5,3 km klarade jag av igår, ja jag är sjukt stolt. Bästa i år.
 
Men jag har inte lyckats sluta med socker än.
 
Jag ska flytta IMORGON!! Kan ni fatta?
 
Alltså jag har ju knappt berättat någonting för er, jag jobbar som au pair. Alltså jag bor i familjen och jobbar med barnen.
Men mamman i denna familj är en jävla häxa så därför tänker jag lämna dem så fort jag får pengarna för denna månaden.
Jag vet att det är elakt mot barnen, men jag gör detta för min egen skull. Får jag inte pengarna innan jag säger till att jag ska dra så kommer jag inte få några pengar, därför gör jag på detta sätt.
 
Imorgon kväll åker jag till Amsterdam över helgen, sen kommer jag tillbaka hit, bor hos en kompis och jobbar som live-out nanny. Så kommer jag jobba fram tills Maj, då jag har lite andra planer, och sen i slutet på Maj flyttar jag till Stockholm igen. 
 
Känner mig nöjd med mitt beslut och det är jobbigt just nu, att lämna familjen. Men det kommer kännas bättre snart, är helt hundra. 
 
 

Kommentera här: