Alkohol

Jag har tagit avstånd från alkohol, jag var en liten partyprinsessa från ca 15 års ålder till 19-20 år.
Sen insåg jag att jag inte kunde leva så, hur kul jag än hade.

Men igår blev det en utgång för mig med mina fina vänner, 6 öl och två glas vin räckte för att få mig riktigt full. (Förr drack jag en halv flaska vodka när jag skulle ut, skillnad.)
Det passar inte min nya "hälsosamma livsstil", men det är kul att gå ut ibland.

Nu är jag på väg hem, ska äta av min goda paj som jag gjorde igår 😋

Standard varje helg förr

Kommentarer:

1 Erika Pettersson:

Härligt med en bättre inställning bra gjort! 👏😊
Dricker inte heller väldigt sällan o tar jag något blir de väldigt lite.

2 linda:

Idag tycker jag personligen att det är mysigare att bara ta ett glas vin eller två med vänner eller karln :-)

3 jessy:

Härligt att du känner att det är ett bättre alternativ för dig! :) Hoppas du får en bra måndag, kram!

Kommentera här: