38 dagar

Om 38 dagar är det Julafton (!!) Vad hände med året??
 
Hur som helst, det är något som lyser upp denna tråkiga kalla årstid. 
Jag är helt pank i år, så hur ska jag kunna köpa julklappar? MEN jag har bestämt mig för DIY julklappar i år. Max 500kr till en väldigt stor familj, med syskonbarn och allt möjligt.
Jag är faktiskt hur taggad som helst, jag har precis beställt hem till billiga grejer till mina julklappar. Om någon vecka kommer jag börja lägga upp det i bloggen. Kul va?!
 
Bildresultat för christmas gifts

Kommentarer:

1 Ditte:

Jag tycker det är bra att man begränsar julklappsinköpen och det är faktiskt roligt att hitta små saker. Att göra ett lotteri med julklapparna är också en god idé. och att ingen julklapp få kosta mer än 50 kronor, gärna mindre.
Lycka till.

Svar: Tack för bra tips :)
halsosam.blo.gg

Kommentera här: