Tillbaks

Glad andra advent vänner!
 
Det börjar gå åt rätt håll igen i mitt mående, tack gode gud för det. Och TACK för alla fina kommentarer, jag blir så glad!
Jag kämpade mig igenom veckan, och jag har haft en superbra helg. Jag har umgåtts med mina syskon och syskonbarn, det är de absolut mysigaste i världen och jag är så glad att alla de fina är min familj. 
 
Nu känner jag mig lite sjuk, men ska lägga mig tidigt och tvinga mig till jobbet imorgon bitti :) kl 6 börjar jag..
 
Jag har en mysig andra advent med tända ljus, pepparkakor och god choklad.
Hoppas ni har det lika mysigt.
 
Kram
 
 
 
Annie & Target

Kommentarer:

1 Fanny:

åh skönt med en superbra helg!! <3

2 Ida Lindborg ♡:

så mysigt :)

3 Alice:

Skönt att du börjar må lite bättre igen, och så bra med en lyckad helg! ^^

4 Heléna:

Så skönt att det börjar gå åt rätt håll med ditt mående <3 Härligt att du har en mysig andra advent :D Jag har det också mysigt och har haft min älskling och mina söner här hemma på adventsfika - underbart att få omge sig med nära och kära <3 Kramar <3

5 Sara Ekman:

Härligt att helgen varit bra! :) Hoppas du inte blir sjuk!

Kommentera här: