Godmorgon

Jag gick och la mig runt 20-tiden igår, och vaknade kl 3 imorse. Dumt..
Jag brukar sova så hårt och skönt men av någon anledning så vaknade jag flera gånger och hade svårt att somna om, så jag började tveka på ifall jag ens tog en sömntablett. Men nu i efterhand är jag ganska säker på att jag faktiskt tog en.
 
Jaja, två timmar innan jag hade behövt gå upp men det gör ingenting. Jag fick lite mer tid att vakna och att äta en god frukost.
 
Hoppas ni har en fin start på veckan!
Bildresultat för natural yogurt breakfast cozy

Kommentarer:

1 Kattis:

Oj det var en tidig morgon det!😋 ha en bra måndag!

2 Sofia Werlin: mammalivet och hälsolivet :

Så gott det ser ut :)

3 linda:

Gud så gott med frukt!!

4 Sussi:

Ibland kan det vara skönt att ta sig en långfrukost och att slippa känna sig stressad på morgonen. Hoppas du får sova bättre i natt :)

5 Alice Lindström:

omnoom vad god frukost!

6 Emma Broberg :

Gud vilken smaskig frukost!

7 Beatrice Jakobsson - Fotograf :

Vilken mumsig frukost! :)

8 Matilda Berlin:

Men guuu vad gott det såg ut! Hoppas du haft en toppendag! Kram

9 ullie:

åhh ja avskyyyr verkligen när ja känner mej så där o inte kan sova .. vid fullmåne brukar en del skoja om men ja gör det rätt ofta tyvärr

hoppas du får en bra dag efter så god frukost

10 Mia Forsberg:

Oj vad jobbigt att vakna 03! Det blev/blir en lång måndag för dig då.. Jag äter också sömntabletter. Känner att jag redan nu skulle vilja sova, är så sinnesjsukt trött men då vaknar jag ju typ 00 så får vänta ett par timmar, haha :P Men lär somna nu när jag ska se en serie..

Tack vad kul att du gillade bilden på mig och mommo :)

11 Tilda Barkselius:

Gud så gott det där såg ut!

12 Pauline Hurtig:

åh vad frukt sugen jag blev nu

13 Petra Olsson:

Men så gott ⭐️

14 Caroline:

Jobbigt när det blir sådär :/ Frukosten såg iaf väldigt god ut :)

Kommentera här: