Lite om mig

Jag tänkte att mina läsare kanske vill veta lite om mig, eftersom jag har startat en helt ny blogg.
Jag tog lite frågor från någons blogg, så har ingen aning vad det kan vara för töntiga frågor, men vi får se :)
 

1: Vad heter du?  Det är ju hemligt hehe
2: Ålder? 21 år gammal
3: Vad har du för Hårfärg? Brunt

4: Vad har du för Ögonfärg?  Bruna
5: Vilken är din Skostorlek? 37
6: När fyller du år ? Hmm.. vi håller det hemligt också tror jag
7: Vad tycker du mest om hos dig själv? Jag är nöjd med den personen jag är trots omständigheterna
8: Vad är din Stjärntecken? Skytt

9: Vad är Ditt lyckonummer? 23
10: Är du Singel eller upptagen? Singel
11: Vem sov hos dig senast?  Mitt ex
12: Vem pussade du sist? Mitt ex (shit, vi gjorde slut för två månader sedan)

13: Vem tror du tänker på dig just nu? Mitt ex? haha
14: Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa? Min bästa vän
15: Vem skrev ditt 5:e inkomna sms? Inte för allmänheten

16: Vem har du senast ringt? Mamsen
17: Vem kommer du aldrig att förlåta? Den mannen som förstörde mitt liv
18: Vem blir irriterad över att din telefon ständigt är med dig? Ingen tror jag
19: Vem är 6a på listan med mottagna samtal? 
20: Vem är 8 på din kontakt lista?

21: Vem är den första på bokstaven ”a” i din kontakt lista?
22: Vem är snyggast på din kontaktlista?

23: Vem kramade du senast? Min vän
24: Vem tänkte du på senast? Ja nu tänkte jag precis på tjejen som jag kramade senast
25: Vad skulle du göra om du fick reda på att en av dina närmaste plötsligt inte lever? Dum fråga, man vet väl inte hur man hade reagerat. Men självklart panik och så.
26: Vad har du på dig just nu? Morgonrock
27: Vad är de för färg på din vänstra strumpa? No socks


28: Vad står de i de 2e sms:et i din inkorg?
29: Vad står det i ditt 18:e sms?

30: Vad har du som bakgrunds bild på mobilen? Någon iphone bild
31: Vad gör dig glad ? Mina vänner och familj
32: Vad gör dig ledsen? Hm
33: Vad tycker du om dina betyg? Inte min stolthet under min skoltid om man säger så
34: Har du någonsin ljugit för en vän? Ja
35: Har du blivit sviken av en vän? Ja

36: Har du något husdjur? nej tyvärr
37: Har du hål i naveln? Nej (tack mamma för att du inte lät mig ta hål i naveln som 14-åring)
38: Har du mer än 20 st sms i inkorgen? Ja
39: Har du solglasögon? Inte på mig, men ja
40: Har du slagit ner någon? Inte slagit ner kanske.
41: Har du dushat idag? Nej inte än
42: Har du många vänner? Nja inte många kanske, men jag har några nära

43: Vill du ha breda höfter? Ja det är väl fint med former
44: Vill du vara smalare? Inte mer än allt annat i världen, men bli av med lite fett hade inte skadat
45: Vill du ha en hund? Ja någon gång i framtiden 
46: Vill du att det ska vara soligt nu? Det är faktiskt sol nu, mysigt
47: Vill du ha sex just nu? Eh, nej

48: Vill du sova just nu? I wish I could
49: Var ligger din telefon när du sover? På sängbordet
50: Var sov du inatt? hemma
51: Är du ute nu? nej
52: Hur känns det när du inte har din telefon på dig? Panik
53: Hur många sms har du skickat sen du fick telefonen och hur länge har du haft den? Vem har koll? Jag har haft den i snart två år.
54: Hur mkt batteri har du? 99%
55: Går du på nån sport? Nej
56: Lyssnar du på musik just nu? Ja
57: Använder du Wax? Nej
58: Gele? Nej
59: Använder du parfym? Ja
60: Brukar du lyssna på högmusik? Ja jag älskar hög musik
61: Vilka litar du på till 100%? Mina syskon
62: Vilka vill du träffa? Min syster som bor långt bort
63: Vilka saknar du? Mina systrar
64: Med vem skrev du senast i msn? Oj, hm.. det var nog närmre 8 år sedan sist. Jag kommer inte ihåg
65: Med vem har du alltid rolig med? My friends
66: Vem tycker du är snyggast? JAG
67: Vem tycker du är sötast? Jag 

68: Vem tycker du är piggast? Inte jag
69: vilka tycker du är snällast? Jag
70: Nånting du vill säga? Känns som bdb-tiden detta

Kommentarer:

1 Anonym:

Är du överviktig?

Svar: Nej, jag är inte överviktig.
halsosam.blo.gg

Kommentera här: